torsdag 1 oktober 2009

Ja, dagen hade kunnat varit bättre.

Började med att jag försov mig. Vaknade en kvart innan jag skulle vara på kontoret och sitta redo för att börja ringa. Det var bara att slita på sig kläderna, slänga upp håret i en toffs och ta en springtur till kontoret. Bara vägen att gå till kontoret tar en kvart så jag är väldigt nöjd över att lyckas komma i tid med tre minuter till godo!

Efter första passet gick vi hem och jag bestämde mig för att färga håret eftersom utväxten började bli allt för synlig.. Så jag drog igång och började färga håret och det gick ju bra. När det sedan var dags att skölja ur håret gick det mindre bra. Vi hade bara kokhett vatten. Tydligen har dom stängt av vårat vatten (som alla vet om som bor här, men hur fan ska vi som är så vana att alltid ha vatten hemma, oavsett, veta det?) och vi hade bara tanken på taket att använda. yeeeay.

Nej, det är bara att hålla tummarna för att vattnet är påfyllt imorgon... för nu går det inte ens att spola toaletten. you got to love this.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar