lördag 17 oktober 2009

Movie night i cypkollektivet.


Jag tänkte först och främst bjuda på den här sköna bilden på Hanna och Christoffer.

såå.. Annars då? Tjaa.. Allt är bra med mig. Vädret är fint. Bilen (benen) går bra. Sitter i skrivande stund i vardagsrummet och trycker popcorn trots att jag redan är så mätt att jag tror jag ska spy. Vi ska precis slå igång filmen Public enemies och ha en liten filmkväll här i cypkollektivet, det är ju trots allt lördag. Det är även Olles sista kväll här, imorgon tar han sitt pick och pack och åker hem till Stockholm igen vilket är jävligt tråkigt. Men i morgon kommer våran efterlängtade munkeman, Håkan!

Imorgon blir det också heldags kryssning på wavedancer. Väckarklockan är ställd på 07.00 så att vi ska komma ner till hamnen i tid så vi får bra platser på båten. Förhoppningsvis är det lika bra väder som idag, 31°C och strålande sol! Jag klagar inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar