onsdag 14 oktober 2009

Ge mig, lär mig.



Jag vet inte om ni håller med mig, men hur charmigt är det inte med folk som kan spela gitarr?
Jag vill verkligen kunna spela så jag har gett mig fan på att jag ska lära mig.
Just nu finns det bara ett problem. Så fort jag får för mig något vill jag att det ska ske på direkten. Verkligen nu, nu, nu. tänk er, en gitarr + vår terass på 100m2 + vårt underbara kvällsklimat. Det hade varit det ultimata om jag kunde spela.. Ge mig, lär mig.

Så, mamma, pappa, bror och alla ni övriga;
Förutom en soffa, en tv och ett högtalarsystem så önskar jag mig en
gitarr i julklapp! (smart mamsen)


1 kommentarer:

Mamma sa...

Malin, julafton kommer före din 20-årsdag! Ett litet tips till tomten kanske, eftersom du "har så sjukt bråttom" att lära dig spela gitarr!

Skicka en kommentar