fredag 16 oktober 2009

Looking for some stormy weather.



Hur varmt var det hemma sa ni? hihi..

Som ni ser ska det bli riktigt finväder här på cypern i veckan. Planerare som jag är så har jag bestämt att min helg kommer spenderas vid poolen, något annat lär man inte orka med när det ska bli över 30+ grader. På söndag ska vi åka wavedancer, en heldag på båten är som tre soldagar såå.. som ni förstår är förväntningarna rätt höga. Det blir operation pepparkaka. Måste jobba på brännan tills mamsen kommer ner..

1 kommentarer:

Anonym sa...

På med solskydd gumman! Jag säger som mamma sa till mig när jag ville ta hål i öronen "om det var meningen att man skulle ha hål i öronen, så hade man fötts med det". så, jag säger...."om det var meningen att du skulle vara brunhyade, så hade du fötts så"! Kram mamma.

Skicka en kommentar