fredag 9 oktober 2009

0% hemlängtan just nu.

Nu var det några dagar sedan senaste uppdateringen, men det händer så mkt här så man har inte tid, eller lust heller för del delen! Livet leker på och jag trivs fruktansvärt bra här med folket som är här nu. Tyvärr åker grabbarna på söndag och då vet jag inte hur det kommer bli. Som tur är fick vi finbesök inatt! Min kusin, Christoffer är här med en av sina vänner, Hanna. Dom blir här i två veckor, och sedan kommer mamsen ner och hälsar på en vecka. Det känns som tiden kommer gå fort. Vi har redan varit här i tre veckor snart och det känns som vi bara varit här några dagar! Det känns tomt utan Malin men jämför man väderprognoserna så längtar jag inte hem.

Det går hyffsat bra på jobbet också, jag tänkte ta med kameran någon dag så ni får se hur kontoret ser hur.. inte för att det är jätteintressant, haha. Nu är det bara lite över en timme innan det är dags för siesta och lunch på allas vårat pinguino. Vi får se vad som händer ikväll, kanske ett besök på bargatan eller en mysig hemmakväll med film? Jag tror att det lutar åt det första alternativet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar