lördag 3 oktober 2009

4 timmar till heeelg.

Hey guys! ursäkta för dålig uppdatering men det har varit fullt upp här och jag har varken haft tid eller ork att dikta ihop ett inlägg! Har massor av bilder som jag kommer lägga upp så fort jag har tid, förhoppningsvis här efter jobbet ikväll.

Idag är det strålande väder, 28C varmt, sol och det blåser lite lätt, helt perfekt. Tyvärr måste vi spendera hela dagen i en kylig lokal och sitta och ringa kunder som är väldigt missnöjda över att man stör såhär på helgen. men jag är inte negativ! jag längtar till ikväll då alla ska gå på en mexikansk resturang och käka en trerätters, sedan blir det utgång, och satan vad vi ska spåra! Det är Malins sista dag här (så jäävla tråkigt) så vi ska göra den jävligt minnesvärd! Man är ju smått avensjuk på henne och grabbarna så är i adonis park och leker bland lianer och vattenfall när man själv sitter här och jobbar.

Nej kompis, det går bra nu, har redan krängt iväg ett sälj och får jag iväg ett till klarar jag upp målen för hela veckan! Nu är det snart heeelg!

1 kommentarer:

Anonym sa...

ha så kul i kväll! var rädd om dig! M

Skicka en kommentar