tisdag 29 december 2009

Julafton, juldagen, annandagen.

Julen har varit så jävla bra och jag har verkligen inte haft tid att blogga, och jag har fortfarade fullt upp! Men tänkte ge er en liten sammanfattning av min jul. Jag hade en grym julafton, fick allt jag önskade mig (en gitarr, parfym, micro och dammsugare)! Var både hos pappa och boddan i stugan deras och hos bror och käkade julbord. Julaftonskvällen spenderades med kompisarna på isen med lite öl och sedan efterfest långt in på natten. grymt var det.

Både juldagen och annandagen blev det också utgång och man kände sig som en riktig fyllekärring, tur att det bara är jul en gång om året..!


Från julaftonskvällen. foto: tomas sprock.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det är dags att uppdatera bloggen nu Malin, det är ju nytt år! Kram mamma

Skicka en kommentar