torsdag 3 december 2009

All I want for christmas is...

I julklapp önskar jag mig tre filmboxar. De första två är Californication säsong ett och säsong två, den tredje är Band of brothers boxen. En gitarr vill jag också ha, det behöver inte vara någon värsting variant alls, bara det är en bra nybörjar gitarr som jag kan lära mig plinka på, den här var fin. Och den här . Pengar eller presentkort till körkortet vore inte heller helt fel.

Sedan till de lite "tråkiga" men ack så nödvändiga sakerna jag vill ha. Där står en micro och en dammsugare högst upp på listan. Lite roliga prylar skulle vara annars vara roligt. tillexempel det här vinstället. Känner sig någon rik och över generös så önskar jag mig även en soffa från BOOM, en 42 " LCD tv och ett hemmabio system.. Jag har väll varit nog snäll i år för det?

1 kommentarer:

eva sa...

Du är alltid så snäll Malin!...så jag ska spela på Lotto i helgen och sedan köpa hela din önskelista! Vill du inte ha en bil oxå?..om jag inte vinner på Lotto i helgen kan vi köra med våran variant "lappklappar"!...det är ju tanken som räknas..kram kråkan

Skicka en kommentar