måndag 2 november 2009

Who knew

Jag har alltid varit en sådan person som måste vara omringad av folk för att må bra. Att sitta hemma själv en kväll har alltid gjort mig rastlös och jag får alltid för mig att jag "förlorar" tid då jag faktiskt hade kunnat gjort något riktigt roligt. Det måste hända något hela tiden. Tempot ska vara speedat. x16.

Ikväll fick jag nog. Jag har insett vikten av att få vara själv. Få ha egentid. Nu har jag låst in mig på Styrlass rum, lyssnar på musik och bara myser. Imorgon ska jag nog lyxa till det och inhandla någon fin hudcreme från body shop också och kanske till och med köpa lite fina ljus.

Sedan måste jag ge en eloge till min grymma cypern familj. Varje dag som går tycker jag mer och mer om er. Att vi klarar av att leva inpå varandra 24/7 är faktiskt ett bra bevis på att vi funkar.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fan du får ta och komma hem snart ;> Är lite tomt utan östmans i härnösand :)

//Kjelle

Skicka en kommentar