fredag 27 november 2009

Lite allmänt prat.

Då sitter man återigen på jobbet. Jag har faktiskt ingenting emot det, jag trivs. Jag tror inte att det finns så många arbetsplatser där man har såhär sjukt bra arbetskollegor eller där man får kolla på Åsa-nisse på uppstarterna. Nu är det lunch om en timme och då ska vi ner till hamnen och käka på donken, för det finns faktiskt här också. Det är den enda stället där dricka ingår. Vill man annars ha en dricka till maten går det på 40 spänn = inte värt men man köper det endå, höhö.

Imorgon kväll är vi bjuna på inflyttningsfest hos våra kära tre agenter. Temat är "cyperncocktail" så vi ska köpa något tacky bubbel för 3 euro så vi har något att skåla i! Sedan blir det nog min vän morgan för hela slanten. åh, det kommer bli så kul.

Jag kan för övrigt inte släppa att jag snart är ägare till en egen lägenhet. en lägenhet som jag inte ens sett IRL, om det är modigt eller dumt får vi se om några veckor. Jag tror det blir hur bra som helst, än har jag inte ångrat mig. Idag ska pappa skriva kontrakt år mig med killen som har lägenheten, det blir awesome.

Så, Vad ska ni göra i helgen?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar