måndag 14 september 2009

Sprit gör en hjärndöd.

Sista lördagen hemma på en evighet och man gör bort sig totalt. Ain´t life beautiful? Trots dessa smärre missöden måste jag säga att fredagen får toppbetyg! Det är mindre än en vecka innan vi åker och mina förr så kallade cold feet är nu pretty damn hot. Det ska bli skönt att få komma iväg en sväng och "hitta mig själv" igen. Det är så mycket gammalt som jag måste försöka släppa och jag måste gå vidare.
Allt är i princip klart inför resan. Bussbiljetten till arlanda är bokad, flygbiljett lika så. Från Larnaca åker vi bil med Martin, platschefen på cypern, till Paphos så vi tar oss enkelt till lägenheten. Pass - check, försäkringen - check. Nytt bankomatkort - check, EU sjukkortet - check. Allt känns bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar