onsdag 9 september 2009

Bokat och betald.

Läste precis ett av Annikas senaste blogginlägg och jag blev lite skrämd över hur lika vi tänker, hur lika vi faktiskt igentligen är hur mycket vi än försöker förneka det.

Jag sitter på jobbet och bredvid mig på bordet ligger ett a4 papper som är "the note" - vårat kvitto härifrån för tre månader. Flygstolen bokad och betald och det finns ingen återvändo. Det känns på något sätt skönt att jag nu faktiskt inte har något val (inte utan att göra det jävligt krångligt iallafall) utan jag måste åka, det betyder också att jag bara kan tänka positivt de 11 dagarna jag har kvar i älskvärda härnösand. Ja, du hörde rätt, älskvärda härnösand. I vanliga fall skulle jag sagt "staden som går bakåt i utveckligen" eller "pizzor, pizzor och pizzor" men jag har insett att byn har sin lilla charm endå, eller är det folket som bor här?

Ja så är det. Så, till er drinkers, livsnjutare och allmänt dryga, underbara people, you rock.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar