måndag 28 september 2009

Hål i tutten? yes? no?

Imorgon lutar det åt att jag kommer gå till en tattueringsstudio här och pierca mig. Jag har väldigt länge velat fram och tillbaka men idag känner jag att, faaan vad jag vill ha hål i ena tutten. Gärna båda, men jag börjar med en. Vad tror ni? Det känns ju ganska.. ja, idiotiskt att ta hål när jag är här nere eftersom man ska undvika att bada i pool i två veckor när man tagit hål i bröstvårtan. Dessutom ska man inte sola solarium eller bada bastu. Men det är väll bara att ta ut den om det skulle bli infekterat på något sätt? Vi får se hur det här slutar.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skit i piercering! Jag vill bada med dig när jag kommer ner! Tar salt lakrits med mig som muta för att låta bli att göra hål i kroppen....dom hål man ska ha i kroppen föddes man med! fler behöver man inte! kram mamma

Skicka en kommentar