tisdag 4 augusti 2009

Nu är det bestämt.


Vi åker till Cypern den 20 september och blir borta i tre månader. Jag måste säga att det känns jävligt bra samtidigt som jag har en liten klump i magen. Ska jag som är så hemmakär klara mig i cypern långt bort från alla?

En fördel med att åka är att jag åker med Annika (= dubbelt så stor garderob) och tre till från vårat kontor så vi kommer nästan bo i ett litet kollektiv i en fyra. Jag och Annika ska dela rum. Det bästa är att hyran då kommer bli typ.. obefintlig. Sedan är det ju inte helt fel att förlänga sommaren med 3 månader och endå komma hem någon vecka innan jul!

1 kommentarer:

Fia sa...

Hej tjejen! Vad roligt att du börjat blogga igen! Och vilket himla lyx att få åka till Cypern! :P Du får tänka på mig som sitter i föreläsningssalen under tiden :)
Stor kram

Skicka en kommentar