onsdag 12 augusti 2009

Härnösand i krig och kärlek.

Efter jobbet idag åkte jag och Fia till murberget för att se pjäsen "Härnösand i krig och kärlek". Egentligen är jag inte alls speciellt intresserad av teater men efter att ha praktiskt taget bott ihop med en teaterapa i ett år, som dessutom hade en ganska stor roll i pjäsen, så var jag verkligen tvungen att se föreställningen och jag måste säga det att den var väl värd sina 150 riksdaler som biljetten gick lös på.

Några höjdpunkter under den tre timmar långa föreställningen var nog när en yngre grabb på raden framför släppte sig så det dånade i hela läktaren hela två gånger (!), träden/buskarna som vandrade in och ut och våran fina rallytur ner till donken för att köpa cheeseburgare under den 20 min långa fikapausen.

Måste säga att jag är väldigt imponerad av alla skådespelare. Speciellt Joel. Du var grym.

(Bilder och småklipp kommer så fort jag får dem av Fia, just wait! )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar