onsdag 10 februari 2010

Alltså...hörrni..

Alltså, nu måste jag få klaga lite på er!

Jag hade ju hoppats på att få någon kommentar om hur fiint jag börjar få det, men icke. Inte ett ljud. Lever ni? Sedan att bloggen har blivit en tråkig (läs: skeetasnygg) "Inredningsblogg" kan ju vara en bidragande faktor men det har inget med saken att göra.

Nej. Skärpning.

Annars då? vad händer i era liv? Ni vet ju vad jag håller på med. Renovera, renovera mera. Det börjar äntligen bli klart. Idag sätter Tobias kaklet och sedan är det bara resten av golvet, lister och bänkskivor som saknas. Det blir så fint.

Idag blir det också en efterlängtad lunch med Fia! Som vi kämpat för att försöka luncha i ett år men nu verkar det som att "gudarna är med oss"!

1 kommentarer:

Sofia sa...

Det är jättekul att se hur fint du får det! Jag är bara askass på att kommentera :P Men fortsätt lägga ut bilder! Jag blir såååå avundsjuk!!

Skicka en kommentar