måndag 18 januari 2010

Skoter, bra sällskap, kask och älgentrecot.

Vi klev upp halv 9 lördags. Det kändes tungt efter att ha gått och lagt sig bara tre-fyra timmar tidigare, men vi kom upp! Planen var att vara ute med skotrarna inom en halvtimme, tji fick vi. Ena skotern var tvunden att skruvas i. En och en halv timme senare var vi påväg! Dum som jag är drog jag på mig lite mascara... he...he...he... svart över hela ansiktet när vi kom fram, det var bara att gilla läget, spotta på en servett och gnugga järnet.

Efter många om och men var vi framme, gjorde upp en eld och slog upp en kask. Jag trodde inte jag skulle klara av kylan så bra som jag gjorde, men de nya täckbrallorna och jackan gjorde sitt! Kvällen avslutades med en varm dusch, en bilfärd hem, sedan slocknade jag i sängen 23.30.. Bra sällskap, god grogg och skoter gjorde dagen hur bra som helst.

1 kommentarer:

Ida sa...

ja jag är en talanglös jäkel ;p

Skicka en kommentar